dimarts, 23 d’abril del 2013

QDD BTT Enduro 21/04/2013

Molt bona QDD Btt i gran participació de bikers que vam organitzar el passat diumenge dia 21 d'abril, juntament amb la col·laboració del grup d'excursionista 4Torres i amb el suport de l'excel·lentíssim Ajuntament de l'Aldea vam pode gaudir d'un gran dia. 


Els objectius de la quedada eren principalment passa un bon mati de btt i disfrutar d'aquestes sendes que s'esta currant Carlos Carles i els hem complit al 100%. Al final la broma de la QDD es va convertir en una bona marxeta, en total mes de 70 bikers. Desprès de fer els 30km del recorregut el participants van poguer disfrutar d'una bona llesca de pa amb baldana i una cervesa. 

Fins la proxima bikers, per poder vore les fotos: 
http://www.flickr.com/photos/cclaldea/sets/72157633303658033/




2 comentaris:

  1. Buen día soy Mario y me he llevado la información al BLOG de Aldai Esportiva en donde normalmente cuelgo todo lo relacionado con el deporte ALDEANO.
    También los lunes de 21 a 22 por Antena Aldaia hago el programa de deportes ALDAIA ESPORTIVA en donde si es de vuestro agrado podrían mandarme la información de actividades que realizan para poder difundirlas. Además el programa los martes se cuelga en la red tanto de la radio como en el IVOOX personal donde se puede escuchar el programa donde y cuando quieras.
    Saludos
    P/D: si quieren mandarme alguna información puedes hacerlo por mensaje privado al FACEBOOK.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Mario muchas gracias, ya esta el link de tu blog en nuestro blogspot. Ya te iremos informando de eventos.
      Gracias, un saludo

      Elimina