dissabte, 31 d’agost del 2013

Nocturna BTT. CC l'Aldea 30/08/2013

Ahir divendres 30 d’agost vam organitzar una sortida nocturna en BTT. A les 20:30h vam anar fent cap al local del club.

Ales 20:45h arrancàvem 24 ciclistes, vam començar en uns 16km suaus anant en busca del camí de Font de Gràcia per pujar al Coll de l’Alba, una vegada dalt vam reagrupar el grup i cap a l’Ermita del Coll de l’Alba on vam fer un entrepà. Allí vam fer dos grups: els que van baixar per asfalt fins al polígon i els que van baixar per la creu de Collredó i pel GR fins al polígon on ens vam retrobar tots. Vam fer la senda dels argiles, la del mas dels Flares i cap a la serreta de les Veles on ens esperava una sorpresa per a tos els que vam arribar allí. Casi res!! Cerveses estrella ven fresques!! I després de fer l’avituallament cap al Trosset a fer la ultima.

El club vol agrair a tota la gent que va vindre, als pedals rovellats per ser uns autèntics campions, a Carlos Carles i Jordi Martí per fer de guies al GR. Esperem que us ho haguéssiu passat de pm i fins a la pròxima.